امداد خودرو

امداد خودرو جاده ای هشترود

امداد خودرو جاده ای هشترود

در این مجموعه در خواست کد دسترسی برای افرادی که کلید خودروی خود را به هر دلیلی از دست داده اند، انجام می گیرد.
برای برقراری تماس با امداد خودرو در هشترود ، شماره تماس های زیادی در نظر گرفته شده است. کلیه این شماره تماس ها برای سهولت ارتباط مورد توجه می باشد.

در هرزمان از شبانه ‌روز اگر خودرو شما دچار مشکل شد در صورت نیاز به مکانیکی سیار یا حمل خودرو با خودروبر یا یدکش با ما تماس حاصل فرمائید تا امداد گران شرکت ما به یاری شما در آیند اخلاق امداد گران ما سرمایه ماست که باعث جلب رضایتمندی مشتریان ما گردیده است تا ما به یکی از بهترین شرکت های امداد خودرو حال حاضر باشیم

مکانیکی سیار هشترود

مکانیکی سیار یا امداد خودرو در تمام نقاط هشترود با مشاوره رایگان و راهنمایی شما در مسیر . ممکن است قبل از اعزام مکانیک سیار بتوانید با بهترین و ساده ترین راه حل مشکلات فنی را پشت سر بگذارید.
هر زمانی که عملکرد عجیبی در سیستم خودروی خود احساس کردید، باید به فکر تعمیر و یا سرویس ماشین بیوفتید. گاهی یک مشکل کوچک در سیستم خودرو می‌تواند حادثه‌ساز شود. اما همیشه یک تعمیرگاه و یا تعمیرکار متخصص خودرو به راحتی در دسترس نیست.

اینجاست که بهترین گزینه استفاده از شرکت‌های خدماتی است که مکانیک متخصص و قابل اعتماد به محل اعزام می‌کنند. با وجود این امکانات، دیگر نیاز نیست خودروی خود را از خانه و یا محلی که در آن قرار داد خارج کنید.

امداد خودرو هشترود

امداد جاده ای و سیار البرز امداد به منظور رفاه و آسایش مشتریان، خدمات امداد خودرو را بصورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد. حمل خودروها تصادفی، نقص فنی با انواع یدک کش خودرو که شامل یدک کش نیسان جرثقیل چرخگیر، یدک کش کفی خودرو بر در هشترود بصورت شبانه روزی با بالاترین کیفیت ارائه میشود.

حمل خودرو هشترود

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل (توسط راه اندازی تلفنی، امدادسریع و ‏امدادپلاس) حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امداد خودرو شهرام در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود.‏ با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، ناوگان حمل شامل انواع خودروسوار و ‏خودروبر، عملیات امداد رسانی و حمل را در سطح استانداردهای بین المللی انجام می دهند.‏

جرثقیل هشترود

امداد خودرو شهرام ، ارزان، سریع، مطمئن، شبانه روزی، ۲۴ ساعت، ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات حمل خودرو با جرثقیل و بالابر در تمام نقاط هشترود از یدک کش و حمل تا مکانیکی سیار در محل در خدمت مشتریان عزیز میباشد. ارسال جرثقیل در هشترود ، اعم از جرثقیل بوم بلند و کفی دار، سبد دار و بالابر را در هر ساعت شبانه روز با قیمتی فوق العاده مناسب را از ما بخواهید. جابجایی و حمل محموله های خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

خودرو بر هشترود

در بعضی از شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی یا مسافرتی هستیم ، خودروی ما دچار نقص فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نیستیم . در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو شهرام یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودروبر است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

یدک کش هشترود

سرویس یدک کش خودرو شهرام یک خدمت سراسری و آنلاین می باشد که وظیفه آن اعزام جرثقیل یدک کش متناسب با نوع خودرو (خودروبر کیفی،چرخگیر) به محل مشتری جهت حمل خودروی دارای نقص فنی به تعمیرگاه های مجاز می باشد. در صورت وجود عیب غیر قابل تعمیر و یا تصادف برای حمل و یدک کشی خودرو کافیست با ما در تماس باشید.

ماشین بر هشترود

عملیات ماشین بر به جابه جایی خودروها به صورت درون شهری و میان شهری گفته می شود که با کمک ماشین آلات پیشرفته و تجهیزات کافی انجام می گیرد.
شما برای جابجایی خودروهای صفر، بدون پلاک، خارجی، کلاسیک، مسابقه ای، تجهیزات کشاورزی و … به شهرهای دیگر و یا درون شهر موردنظر می توانید از ماشین برهای شهرام کمک بگیرید. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات خودروبر داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

تعویض روغن سیار هشترود

روغن موتورها بعد از مدتی استفاده، غلظت‌شان بیشتر و بیشتر می‌شود. به خصوص اینکه روغن‌ها، ذرات فلزی یا براده‌های آهنی یا هر ناخالصی درون اجزای موتور را به خودشان جذب می‌کنند و همین موضوع، در افزایش غلظت آنها، تاثیر مستقیم دارد.

روغن موتوری که حالت استانداردش را از دست می‌دهد، نه برای خنک‌سازی مناسب است و نه می‌تواند روان‌سازی قطعات را به خوبی انجام دهد. این حالت، چیزی شبیه رگ‌های گرفته در بدن انسان است. همانطور که رگ‌های گرفته، فشار زیادی به قلب می‌آورند، روغن موتور نامناسب هم فشار زیادی به مجموعه پیشرانه خودرو وارد می‌کند؛ فشاری که ممکن است باعث افزایش دمای قطعات، افزایش اصطکاک قطعات و نهایتا از کار افتادن موتور، ختم شود.

مشخصه تخلیه روغن ماشین کار هر کشی نیست و باید کمی تجربه داشته باشید. اگر قبلا هرگز روغن ماشین رو تخلیه نکردید حتما از یک حرفه ای برای این ار کمک بگیرین.
اگر از قبل روغن را خریداری کنید هزینه ای برای خرید روغن نمی پردازین ولی اگر بخواهین همیار با ارائه فاکتور روغن استاندارد و مناسب نوع خودرو را هم با خودش به محل آورده و کارها را به قیمت مناسب تمام می کنه.

پنچرگیری سیار هشترود

امداد خودرو شهرام با بهره گیری از دستگاه پمپ باد، یاری رسان شما در هشترود می باشد. پنچرگیری و تعویض زاپاس برای انواع خودروهای سواری و شاسی بلند با امکانات کامل انجام خواهد شد. در صورت پنچری لاستیک خودرو با شماره ۰۹۱۴۹۰۷۰۲۳۳ تماس حاصل فرمایید. خدمات مربوط به پنچرگیری سیار لاستیک تیوبلس، تعویض زاپاس، تنظیم باد، یدک کش و حمل خودرو تا آپاراتی و … توسط متخصصین امدادخودرو شهرام انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *